Toimitusehdot

Voimassa 1.2.2015 alkaen.

Verkkokauppa

kauppa.elainakupunktio.fi on Canine Wellness Investments Oy (y-tunnus 2647821-3) tuottama ja toteuttama palvelu. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja kulujen muutoksiin.

Maksutavat

Maksu pankkipainikkeilla

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien suomessa toimivien pankkien maksupainikkeet. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu.

Maksut luottokorteilla

Voit maksaa verkkokaupassa näillä korteilla: Visa, Visa Debit, Visa Electron, MasterCard ja Debit MasterCard. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut, joiden avulla kortinhaltijan henkilöllisyys todennetaan.

Verkkokauppa käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

Maksutavat noudettaessa

Noudettaessa voit maksaa tilauksesi käteisellä tai näillä maksukorteilla Visa, Visa Electron, MasterCard, American Express, Maestro, V pay sekä JCB. Maksukorttitapahtumat tehdään iZettle:n korttilukijalla, joka on iZettle AB (556806-0734) ylläpitämä palvelu.

Toimitusajat ja -tavat

Tuotteet lähetetään normaalisti tilausta seuraavana arkipäivänä ja pakettien normaali toimitusaika on 2-5 päivää. Mikäli tilaus sisältää varastosta tilapäisesti loppuneita tuotteita tai muita tilaustuotteita, tilauksen maksimitoimitusaika on 2 viikkoa. Tuotteet toimitetaan asiakkaan valitsemalla tavalla joko lähimpään postiin tai pakettiautomaattiin. Tuotteet toimittaa Posti (Posti Group Oyj, y-tunnus 1531864-4).

Tuotteet on mahdollista myös noutaa Espossa sijaitsevasta noutopisteestä. Nouto on aina sovittava etukäteen tilausvahvistuksessa tulevien ohjeiden mukaisesti. Noutopisteellämme ei ole kiinteitä noutoaikoja.

Tuotevaihdot- ja palautukset

Asiakkaalla on rajoitettu oikeus palauttaa tuotteita. Palautettujen tuotteiden on aina oltava käyttämättömiä ja myyntikuntoisia mukaan lukien tuotteen mahdollinen myyntipaketti. Sovitusta vaativat tuotteet (kuten koirien loimet tai valjaat) on mahdollista sovittaa kotiolosuhteissa ja testata tuotteen sopivuutta sekä eläimen liikkuvuutta. Tätä testausta ei saa tehdä ulkona tai olosuhteissa, jossa tuotteella on mahdollisuus likaantua tai vaurioitua.

Mikäli asiakas haluaa vaihtaa tuotteen sopivampaan kokoon tai muuhun vaihtoehtoiseen tuotteeseen, palautuksen voi tehdä toimituksen mukana tulevien ohjeiden mukaisesti. Toimitus sisältää palautuslomakkeen, joka täytetään ja kiinnitetään palautettavan pakettiin. Tuotevaihdot ovat asiakkaalle ilmaisia, mutta asiakkaan on itse huolehdittava mahdollisista pakkauskustannuksista, mikäli esim. alkuperäinen paketin toimitusmateriaali ei ole enää saatavilla.

Mikäli palautus sisältää pelkkiä palautuksia (tuotetta ei haluta ottaa käyttöön, eikä vaihtaa toiseen tuotteeseen), asiakas kustantaa itse tuotteen palautuskulut. Tuotteen voi palauttaa myös ilman kuluja noutopisteeseen, mutta ajankohdasta on sovittava etukäteen.

Myyntikuntoiset (tuote on käyttämätön ja tuotteen paketti, ohjeet ja muut oheistuotteet ovat alkuperäisessä kunnossa) korvataan asiakkaalle aina täysimääräisesti alkuperäisen myyntihinnan mukaisesti. Tuotevaihtojen yhteydessä huomioidaan mahdolliset hintaerot ja asiakkaalle palautetaan / asiakkaalta veloitetaan vaihdetun ja alkuperäisen tuotteen hintaerotus.

Vialliset ja palautetut tuotteet korvataan asiakkaalle aina täysimääräisenä. Käyttäjän velvollisuus on kuvailla tuotteen virheellisyys ja miten se voidaan todeta. Virheellisen tuotteen palautuskustannukset kuuluvat aina myös myyjälle eli ovat asiakkaalle ilmaiset. Mikäli tuote sisältää virheen, joka vähentää tuotteen käyttöarvoa, mutta ei estä sen käyttöä, asiakkaalla on mahdollisuus pitää tuote ja saada tuotteen hinnasta osittainen palautus. Mikäli sopivasta palautuksen määrästä ei päästä asiakkaan kanssa yksimielisyyteen, on asiakkaan palautettava tuote, jolloin myyntihinta palautetaan kokonaisuudessaan. Mikäli tuote on palautettu virheellisenä, mutta virhettä ei pystytä toteamaan eikä tuote ole enää myyntikelpoinen, mahdollisen palautuksen määrän määrittelee lähtökohtaisesti myyjä. Epäselkeissä tapauksissa konsultoimme kuluttaja-asiamiestä tai muita vastaavia tahoja ja perustelemme asiakkaalle mihin päätös perustuu.

Ostoskorisi on tyhjä

Kaikki loppuunmyyntituotteet ilman toimituskuluja!